Esol Banner

Greece 2.0

Η δράση «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες»

υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Hotel Online Marketing and Reputation Management

Hotel Online Marketing and Reputation Management

Περιγραφή Επαγγέλματος

Η ταξιδιωτική βιομηχανία διέρχεται το στάδιο της πλήρους αυτοματοποίησης και ψηφιοποίησης, σε όλα τα επίπεδα λειτουργιών.

Ψηφιοποίηση, στην ανάλυση της αγοράς, στην στοχοθεσία, στην κοστολόγηση, στην τοποθέτηση των υπηρεσιών προς διάθεση, στην προώθηση, στο marketing, στις πωλήσεις, στην εξυπηρέτηση πελατών, στην διαχείριση φήμης κτλ.

Όλες αυτές οι πλευρές της ψηφιοποίησης, ορίζουν και την ανάγκη της επιχείρησης να:

  • - διδαχθεί τις αντίστοιχες μεθοδολογίες και στρατηγικές,
  • - ορίσει τις ανάγκες και τους τομείς ψηφιοποίησής της,
  • - επιλέξει το εξιδεικευμένο προσωπικό,
  • - επιλέξει τις επιχειρήσεις και τα συστήματα με τα οποία θα συνεργαστεί,
  • - συνεχίσει την αναζήτηση υποστήριξης και βελτίωσης όλων αυτών των λειτουργιών, στρατηγικών και συστημάτων.

Το πρόγραμμα αυτό δίνει έμφαση και προχωράει σε διδαχή στα πεδία, στον τρόπο, τον χρόνο και τα μέσα, τα οποία η ταξιδιωτική επιχείρηση θα έχει διαδικτυακή παρουσία.

Εξηγείται ο ρόλος των διαφορετικών συστημάτων, τα οποία ο παγκόσμιος ταξιδιώτης χρησιμοποιεί σε ποσοστό περισσότερο από 90% πριν από μία κράτηση.

Ορίζονται οι τρόποι χρησιμοποίησης των συστημάτων αυτών, με σκοπό την αύξηση των απεθείας πωλήσεων.

Αναλύεται σε μεγάλη κλίμακα η διαχείριση φήμης, παρουσιάζονται συστήματα εταιριών με παγκόσμια λειτουργία. Εξηγείται η στρατηγική και η αξία, η οποία πρέπει να υιοθετηθεί από τις επιχειρήσεις.

Περισσότερα

Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υποψηφίων.

Ο υποψήφιος αποκτά πιστοποιητικό συμμόρφωσης μετά από επιτυχημένη εξέταση.

Η διάρκεια του πιστοποιητικού είναι 10 χρόνια.

Ο πιστοποιημένος επαγγελματίας αποκτά :

  • - Απόδειξη των επαγγελματικών του προσόντων
  • - Επαγγελματική ταυτότητα, Εφόδιο εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο
  • - Αυτοπεποίθηση

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι:

Οι εθνικοί φορείς διαπίστευσης όλων των ευρωπαϊκών χωρών, οφείλουν να υποστηρίζουν την αποδοχή στη χώρα τους, των εκθέσεων δοκιμών, των βεβαιώσεων και των πιστοποιητικών, που εκδίδουν οι διαπιστευμένοι από το Ε.ΣΥ.Δ. φορείς και εργαστήρια, και να τις αναγνωρίζουν ως ισότιμες προς τις εκθέσεις, τις βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά των εργαστηρίων και φορέων που έχουν διαπιστεύσει οι ίδιοι.

Η παραπάνω αναγνώριση επεκτείνεται αυτόματα σε παγκόσμια κλίμακα, με τις διμερείς συμφωνίες που ισχύουν μεταξύ της ΕΑ και των φορέων διαπίστευσης των βιομηχανικά αναπτυγμένων χωρών (Η.Π.Α., Καναδάς, Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία κλπ.).


PROFESSIONAL EXPERTS - Tourism

Hotel Receptionist


He correctly carries out and in time everything relating to customer services, in the reception and hosting areas.

Floor Department Employee


Cares about the cleaning and tidying of rooms of a hotel business as well as equipping them with all the necessary materials...

Linen Room Employee


Takes care of the proper handling, and supply of clothing in a hotel business as well as for the Department's laundry equipment...

Management Employee in Tourism Enterprises


Possesses the necessary knowledge, competences and skills to provide supportive administrative work…

Marketing Assistant (specialising in the Tourism Sector)


He supports and implements programs and decisions which are applied by the Commercial Department…

Hotel Call Centre Employee


Serve customers or stakeholders within products and services offered by the company or the agency or the tourist business

Baker


The profession that produces bakery products of any kind

Chef


knows the culinary, pastry items and the restaurant art, working in the kitchen of a restaurant, supervises and organizes the operation of the kitchen….

Bartender


Worker in the food service areas of hotels, bars, clubs, cafes, snack bars, etc...

Buffet Person


Prepares the buffet area, aiming to prepare the order you will receive from the waiter in accordance with the rules and in compliance with the rules of hygiene and safety…

Food and Beverage Operator (Food health and safety)


Is involved in the handling of food and beverages in establishments engaged in one or more of the following activities…

Professional Cleaner


Provides services original cleanings (newly built), General cleaning (total cleanings), daily cleaning (cleaning maintenance), periodic cleaning…

Manager of food businesses


The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a mass caterer business

Art restaurant specialist


The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a caterer business.

Pastry Chef


The person who deals with the manufacture of bread, pastries, desserts and dishes of all kinds and forms.

Reception and Customer Service Employee for Russian speaking Tourists


The employee who properly and promptly carries out the work relating to the provision of services to the Russian and not only client...

Tourism Animator


Deals with preparing, organising animation and implementing, keeping in mind the rational and sufficient management, recreational, cultural, educational and sports...

Wine products connoisseur


Provides advice and information on the proper storage, maintenance, serving and common defects of winemaking products...

Executive in Department of Hygiene and Food Safety in meat processing companies


Preparation, processing, production, packaging, storage, transportation, distribution,...

Wine Tourism Development Executive


Designs, schedules and implements specific wine packages...

Catering Units Management Executive


The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a catering business

Quality Customer Service Executive in catering businesses


Is the intermediary for efficient and correct communication between the business and its customers...

Internet Trading Executive in Tourism


Works as an executive in a business which is active in e-commerce in tourism...

Ορεινός Τουρισμός & Συνοδός Βουνού


Προγραμματίζει, σχεδιάζει και ενημερώνει τους εκδρομείς για τη διαδρομή.

Στέλεχος ανάπτυξης & προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού


Απασχολείται στον ευρύτερο κλάδο του Τουρισμού, στο κομμάτι του σχεδιασμού και της προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

International e-tourism Management


Αποσκοπεί στο να ετοιμάσει τα στελέχη και τους ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες

Ecommerce in Hospitality, eSales Management».


Οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη ξενοδοχείων και γενικότερα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, εκπαιδεύονται και αναπτύσσουν τις κορυφαίες μεθόδους, διαδικτυακής διανομής και πώλησης.

Hotel Online Marketing and Reputation Management


Η ταξιδιωτική βιομηχανία διέρχεται το στάδιο της πλήρους αυτοματοποίησης και ψηφιοποίησης, σε όλα τα επίπεδα λειτουργιών.

News

x

What do you want to search?