Esol Banner

Greece 2.0

Η δράση «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες»

υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων - Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών — Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων - Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών — Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων

Περιγραφή Επαγγέλματος

Το πεδίο εφαρμογής γνώσεων και δεξιοτήτων αναφέρεται στο γνωστικό αντικείμενο του Υπεύθυνου σε Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων - Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών – Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων.

ΆΤΟΜΑ / ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ (TARGET GROUP).

Η πιστοποίηση απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται ή θέλουν να εργασθούν στον ευρύτερο κλάδο των Πωλήσεων και της Προώθησης. Ο Υπεύθυνος σε Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων - Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών – Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων αναλαμβάνει εργασίες όπως:

  • - Συμμετέχει σε έρευνες μάρκετινγκ, (συλλέγει μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν στον καταναλωτή, στον προμηθευτή και στον ανταγωνισμό, στους μεσολαβητές, στα διαφημιστικά μέσα και στην αποτελεσματικότητα τους).
  • - Συμμετέχει στην ανάλυση της κίνησης της αγοράς και στην πρόβλεψη του όγκου των πωλήσεων που μπορεί να επιτευχθεί.
  • - Συμμετέχει στην πραγματοποίηση ελέγχων σχετικών με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων.
  • - Συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέων προϊόντων / υπηρεσιών / τουριστικών υπηρεσιών στην αγορά.
  • - Συμμετέχει στη συγκέντρωση και επεξεργασία των στοιχείων για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις.
  • - Συμμετέχει στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος / υπηρεσιών / τουριστικών υπηρεσιών.
  • - Συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών / τουριστικών υπηρεσιών.
  • - Συμμετέχει στην εφαρμογή των τεχνικών προώθησης πωλήσεων.
  • - Συμμετέχει στην εφαρμογή πρακτικών δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού.
  • - Συμμετέχει στην εφαρμογή πρακτικών για την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων.
  • - Συμμετέχει στην πραγματοποίηση πωλήσεων τελικών προϊόντων / υπηρεσιών / τουριστικών υπηρεσιών.
  • - Συμμετέχει στην πραγματοποίηση ενεργειών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

Περισσότερα

Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υποψηφίων.

Ο υποψήφιος αποκτά πιστοποιητικό συμμόρφωσης μετά από επιτυχημένη εξέταση.

Η διάρκεια του πιστοποιητικού είναι 10 χρόνια.

Ο πιστοποιημένος επαγγελματίας αποκτά :

  • - Απόδειξη των επαγγελματικών του προσόντων
  • - Επαγγελματική ταυτότητα, Εφόδιο εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο
  • - Αυτοπεποίθηση

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι:

Οι εθνικοί φορείς διαπίστευσης όλων των ευρωπαϊκών χωρών, οφείλουν να υποστηρίζουν την αποδοχή στη χώρα τους, των εκθέσεων δοκιμών, των βεβαιώσεων και των πιστοποιητικών, που εκδίδουν οι διαπιστευμένοι από το Ε.ΣΥ.Δ. φορείς και εργαστήρια, και να τις αναγνωρίζουν ως ισότιμες προς τις εκθέσεις, τις βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά των εργαστηρίων και φορέων που έχουν διαπιστεύσει οι ίδιοι.

Η παραπάνω αναγνώριση επεκτείνεται αυτόματα σε παγκόσμια κλίμακα, με τις διμερείς συμφωνίες που ισχύουν μεταξύ της ΕΑ και των φορέων διαπίστευσης των βιομηχανικά αναπτυγμένων χωρών (Η.Π.Α., Καναδάς, Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία κλπ.).


PROFESSIONAL EXPERTS - Administrative Personnel

Administrative Secretary


the person who has the required technical and operational skills for the secretarial support of an enterprise, industry, institution or agency…

Administrative Assistant (Office employee)


Refers to a very broad category of workers with different educational levels, knowledge, qualifications, skills, tasks and job responsibilities…

Administrative Assistant in Companies in the Tourism Sector


Employee who possesses the necessary knowledge, competences and skills to provide supportive administrative work...

Administrative Assistant in Companies in the New Technologies Sector


The person who has the required technical and operational skills for the support of an enterprise, agency, organisation or industry...

Public Tenders Participation Procedures Executive


Ensures that the purchases of required goods are made on time and properly...

Olympic Events Management Specialist


Refers to the activity that encompasses the investigation of educational needs in Olympic events...

Real Estate Valuer


Specializes in the drafting of techno-economic property valuation reports...

Start-up Management and Organisation of small and micro businesses Executive


Specializes in the drafting of techno-economic property valuation reports...

Consultant in out of Court Settlements of Business Debts


Coordinator of the negotiation procedures for debt restructuring and is made up of priority by accredited intermediaries...

Organization and Operation of Public , Organizations and Companies Executive


The person who is up to date with basic principles of Economics, necessary for someone who deals with Public Services, Public Organizations and Businesses.

Financial Information and Cross-Border International Trade Process Specialist


Qualified with the required technical human and operational skills to support an International Trade business.

Executive of Improvement of General Interest Services in Public Administration Officer


Qualified with the required technical human and operational skills to support Service Improvement and Performance in the Public Administration.

Digital Skills Operator: Social Networking in the Business Sector


Responsible for the organization, execution and monitoring of electronic ordering.

Horizontal Foreign Language Skills in the Workplace


Communicates successfully in everyday situations in a professional setting.

Οργανωσιακή κουλτούρα και διαχείριση χρόνου


Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων ώστε να δύνανται να εκτελούν επιτυχώς τις εργασίες της διερεύνησης, καθώς και της εφαρμογής αρχών και τεχνικών διαχείρισης του χρόνου (time management).

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων - Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών — Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων


Συμμετέχει σε έρευνες μάρκετινγκ, στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέων προϊόντων, υπηρεσιών / τουριστικών υπηρεσιών κ.ά.

Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα,Τεχνικές και εργαλεία αξιοποίησης Εθνικών και Ευρωπαϊκών πόρων


Εργάζονται ή θέλουν να εργασθούν σε επιχειρήσεις και εταιρείες που αναλαμβάνουν ή συμμετέχουν σε διαγωνισμούς χρηματοδοτούμενους από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ κλπ.

Στέλεχος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων e-commerce hospitality sales-marketing


Απασχολείται σε τμήματα ή διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας των επιχειρήσεων του Ιδιωτικού ή Δημόσιου τομέα.

News

x

What do you want to search?